ספר תורה בהקדשה אישית

ניתן להזמין ס"ת שיוקדש לעילוי נשמת יקירכם או להצלחתכם בהקדשה מיוחדת מתחילת הכתיבה. צרו קשר עימנו 052-3537707 הרב יריב אלוני. ונשמח להתאים לכם ספר תורה העונה על דרישותיכם.
אנו פה כדי לתת לכם את הכלים וללוותכם משלב ההחלטה לרכישת ספר תורה ועד להכנסתו. יש לנו את כל הגדלים של הס"ת, בהיצע גדול של סופרים יר"ש בעלי הסמכה בכל הנוסחים וכ"ו


       ברכישת ספר תורה מוכן וחדש מקבלים:

  • תעודת בעלות, מטעם המכון "סת"ם מהודר"
  • אישורי הגהות, מחשב, וידנית מוסמך.
  • דיסק המכיל סריקה של ספר התורה כולו.
  • אחריות על תיקונים.
  • אחריות לכל החיים על חסרות ויתרות.

אצלינו שמים דגש מיוחד על איכות, שירות, ואחריות. כל הספרים ותשמישי הקדושה (סת"ם) נכתבים על ידי סופרים יראי שמים בליווי צמוד והדרכה.

אנו משפצים ומחדשים ס"ת ישנים לבתי כנסת מכל העולם.
קונים
 ספרי תורה מכל סוג שהוא משדרגים תיקים ועצי חיים ונותנים הערכות לשיפוץ או מכירה של ס"ת ישנים ללא עלות.


היום כל אחד יכול לקיים מצוות עשה מן התורה לכתוב לעצמו ספר תורה, שנאמר (דברים לא, יט): "ועתה כתבו לכם את השירה הזאת", וכוונת התורה לצוות על כל אחד ואחד מישראל שיכתוב לעצמו את כל התורה שכלולה בה שירת האזינו. ואפילו אדם שירש מאבותיו ספר תורה כשר, אינו יוצא בזה, אלא מצווה עליו לכתוב את התורה בעצמו (סנהדרין כא, ב). וכל המקיים מצווה זו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל התורה מהר סיני (מנחות ל, א). מצווה מן המובחר שיכתוב בעצמו את התורה בדיו על קלף. אבל אם אינו יודע לכתוב, או שהוא טרוד במלאכתו ואין לו פנאי יקנה ס"ת וישאיר  לכתוב את "לעיני כל ישראל".
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

כתיבת ספר תורה והכנסת הספר להיכל, זוהי מצווה חשובה ויש בה שמחה של מצווה נהוג לקיים שמחת מצווה בסעודה לפחות כמו בסיום מסכת. על כל פנים אין כל חובה לקיים תהלוכה או לשכור שירותי תזמורת. ניתן לעשות טקס צנוע בתאום עם הנהלת בית הכנסת. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(על פי הרמב"ם ישנם עשרים דברים שפוסלים את ספר התורה, ואם אחד מהם קיים בו, הוא נחשב "כחומש מן החומשין שמלמדין בהן התינוקות ואין בו קדושת ספר תורה ואין קורין בו ברבים")

 
נמצאו 7 תוצאות סדר לפי: